Mister-auto - Ohje

Miten tilaan ?

Puhelinneuvojamme ovat valmiina auttamaan maanantaista perjantaihin 10.00–16.00 Soita 0600-03451 (1,00€/min + pvm) ja saat :

  • Tietoa sivuston tuotteista
  • Apua tilausprosessiin
  • Mahdollisuuden tilata puhelimitse

Tilaa verkosta 24 tuntia vuorokaudessa, 7 päivää viikossa.

Tärkeää :

Harvoja poikkeuksia lukuunottamatta myymme vain sivustolla lueteltuja tuotteita...
Älä siis kysy meiltä muista osista: (moottori, vaihteisto, korin osat, sisustuksen osat jne.)

Vaikka neuvojamme ovatkin autonosien asiantuntijoita, he eivät voi ratkaista monimutkaisia teknisiä ongelmia puhelimitse.

Jos sinulla on epäilyksiä mekaanisen ongelman selvittämisestä tai sinulla ei ole työkaluja tai osaamista tiettyjen osien irrottamista/asennusta varten, suosittelemme, että pyydät apua autoalan asiantuntijalta ennen kuin tilaat sivustoltamme.

Tilauksen seuranta

Voit seurata tilausta milloin tahansa omalla asiakastililläsi (napsauta sivun oikeassa yläkulmassa olevaa Asiakastili-linkkiä).

Tilauksellasi voi olla jokin seuraavista statuksista :

  • Tallennettu, odottaa valmistelua
  • Valmistelussa
  • Lähetetty (saat vahvistussähköpostin ja seurantanumeron, jolla voit seurata tilaustasi kuljetusliikkeen kautta)

Tilauksellasi voi myös olla jokin seuraavista statuksista :

  • Tallennettu, odottaa maksua (maksu pankkisiirrolla)
  • Odottaa asiakkaan hyväksyntää (määrä, osaviitteet jne.)

Näissä tapauksissa asiakaspalvelumme lähettää sinulle sähköpostia, jossa he pyytävät lisätietoa tai ottamaan heihin yhteyttä.

Vaihdot / palautukset

Asiakkaat voivat palauttaa tuotteet tai peruuttaa tilauksensa. Peruutus tulee tehdä lähettämällä sähköpostia tai soittamalla Yritykseen 14 työpäivän kuluessa tuotteiden toimituksesta (allekirjoitus kuljetusliikkeen toimitusvahvistuksessa toimii tositteena toimituspäivästä).
Jotta Yritys voi hyväksyä palautetut tuotteet, asiakkaan tulee toimia seuraavasti :

  1. Ottaa Mister Autoon yhteyttä sähköpostitse asiakastilin kautta tai puhelimitse ja pyytää lähetyslomaketta.
  2. Laittaa tuote takaisin täydelliseen, vahingoittumattomaan alkuperäispakkaukseensa.
  3. Asettaa alkuperäispakkaus suojapakkaukseen
  4. Pyytää paketin noutoa Mister Autoon kuljetusyritykseltä.
  5. Antaa paketti ja lähetyslomake kuljetusliikkeelle.

Kun palautettu osa vastaanotetaan, asiakkaalle hyvitetään sen hinta alkuperäistä maksutapaa käyttäen.

Tärkeää :
Jotta palautus voidaan hyväksyä, on tärkeää, että :

  • osa on täydellisessä kunnossa (käyttämätön ilman asennuksen jälkiä)
  • osa palautetaan meille alkuperäisessä pakkauksessaan (jonka tulee olla ehjä, ilman merkintöjä ja teippauksia)
  • koko toimitus on paketoitu uudelleenlähetystä varten ja mukana on ”palautuslomake” (Varmista, että painavat tai särkyvät osat on pakattu niin, etteivät ne voi liikkua)

Pantti

Sen jälkeen, kun olet vastaanottanut uuden osasi, vanha osa ja palautuslomake täytyy palauttaa meille. Löydät lomakkeen asiakastililtäsi sivustoltamme.

Kun olemme vastaanottaneet osasi, rahasi palautetaan alkuperäistä maksutapaasi käyttäen.

Osat, joilla on pantti, täytyy palauttaa uuden tuotteen alkuperäisessä laatikossa.

Osat, joilla on pantti, täytyy palauttaa 30 päivässä uuden tuotteen toimituksesta. Kun tämä aika on kulunut, emme valitettavasti enää voi hyvittää panttiasi.
Pantti voidaan hyvittää vain kokonaisista ja vahingoittumattomista osista.

Miksi Mister Auto
  • Maksat aina vähemmän
  • Luettelossa yli 300 000 alkuperäisen valmistajan tuotetta
  • Osaava asiakaspalvelu
  • 15. päivän palautusoikeus