Valikko Sulje
Peruuta

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET - Palautus ja hyvitys

Miten palautan tuotteeni?

Tuotteesi ei sovi? Tässä on 3 vaihetta, joita sinun on noudatettava palautusta varten.

Kätevin tapa on ottaa yhteyttä asiakastukitiimiimme ja ilmoittaa heille tarkka ongelma tai epäyhteensopivuus kyseisen tilauksen tai osien kanssa. Näin he luovat valmiiksi pari asiakirjaa, jotka saat käyttöösi kirjautumalla tilillesi Mister-Auton verkkosivustolla ja napsauttamalla sitten osiota "Palautukseni" tulostaaksesi etiketin ja lapun. 

Ennen kuin lähetät palautuspaketin, pyydämme sinua ottamaan valokuvan tuotteesta ja itse paketista siltä varalta, että palautus on vahingoittunut varastossamme. Voit lähettää kuvat uuden keskustelun kautta Mister Auto -tililtäsi.

Palautusetiketin tulee laittaa laatikon sisälle ja etukäteen maksetun lähetysetiketin tulee olla kiinni tilauksesi laatikon ulkopuolella. Tämän jälkeen voit mennä lähimpään postitoimistoon ja jättää paketin sinne DHL:lle, joka palauttaa tilauksen takaisin meille.
 
Varmistaaksesi, että palautuksesi käsitellään oikein, noudata seuraavia menettelytapoja:
1. Kaikki osat on palautettava alkuperäispakkauksessa vahingoittumattomina ja merkitsemättöminä.
 
2. Kuljetusvaurioiden minimoimiseksi kaikki osat on sijoitettava ylimääräiseen suurempaan ulkolaatikkoon. Varmista myös, että kaikki painavat tuotteet on kiinnitetty laatikkoon, jotta ne eivät voi vahingoittaa kevyempiä tai naarmuuntua kuljetuksen aikana.

Jos tuote(t) on myyty pakettina, sinun on palautettava kaikki tuotteet, jotta voit saada hyvityksen. Jos yksi tai useampi tuote puuttuu paketista, yhtiö ei voi hyvittää sinulle rahojasi.

On tärkeää huomata, että kun palautuslappu on luotu, palautus on lähetettävä meille 15 päivän kuluessa.
Kun paketti on saapunut myynnin jälkeiseen palveluumme, jatkamme palautuksen käsittelyä. Rahat palautetaan takaisin tilille, jolla olet maksanut.

Mitä teen, jos minulla on väärä osa?

Siirry asiakasalueellesi, osioon ""osien palautus"".

Muista ilmoittaa syy "En tarvitse enää tilaamiani osia" palautusmenettelyn aikana annetulla lomakkeella.

Voit joka tapauksessa palauttaa tilauksesi alkuperäispakkauksessa 30 kalenteripäivän kuluessa sen vastaanottamisesta. Bölk- ja Bpro-tuotteiden osalta tämä ajanjakso on pidennetty 365 kalenteripäivään.

Miten pakkaan tuotteen, jonka haluan palauttaa?

Varmista, että laitat tuotteen huolellisesti takaisin alkuperäiseen pakkaukseensa.


Tämä pakkaus on suojattava toisella pakkauksella. Varmista, että raskaat tai hauraat osat on kiinnitetty hyvin.

Jotta palautuksesi voidaan ottaa huomioon, on ehdottoman tärkeää, että, osa on täydellisessä kunnossa (käyttämätön, ilman kokoonpanon jälkiä).

Osa palautetaan meille alkuperäisessä pakkauksessaan (ehjä, merkitsemätön tai teippaamaton).

Palautuslappu on asetettava laatikon sisään. Etukäteen maksettu etiketti on kiinnitettävä laatikkoon selvästi näkyvällä tavalla.

Jos palautuksesi koskee osien sarjaa, kaikki sarjaan liittyvät osat on palautettava vaihtoa tai palautusta varten.

Miten palautan talletukseni ja saan rahani takaisin?

Pantti on palautettava meille 30 päivän kuluessa samassa pakkauksessa kuin Mister-Auto-tilauksessasi saatu uusi osa. 
Tämän ajanjakson jälkeen talletusta ei voida palauttaa.

Ota yhteyttä Mister-Auton asiakaspalveluun, joka huolehtii palautusmenettelystä: saat meiltä talletuksen palautuslomakkeen, jonka voit tulostaa asiakastililtäsi.
Tämä on liitettävä lähetyksen palautuspakettiin.
Talletuksen palautus suoritetaan tilauksen yhteydessä käytetyn maksutavan pankkitilille sen jälkeen, kun paketti on vastaanotettu ja tarkastettu.

Huomaa myös, että materiaalia, joka on purettu ja/tai vaurioitunut osan rungossa, ei palauteta.

Mitä minun pitäisi tehdä, jos en ole saanut oikeaa osaa?

Siirry asiakasalueellesi, osioon ""osien palautus"".

Muista ilmoittaa syy: "Saamasi osat eivät vastaa tilaustani" asiakastililläsi ehdotetussa lomakkeessa.

Voit joka tapauksessa palauttaa tilauksesi alkuperäispakkauksessa 30 kalenteripäivän kuluessa sen vastaanottamisesta. Bölk ja Bpro -tuotteiden osalta tämä ajanjakso pitenee 365 kalenteripäivään.

Mitkä ovat palautusehdot?

Sinulle palautetaan rahat joko tilauksen yhteydessä käytetyn maksutavan kautta. Jos olet käyttänyt kupongin, se aktivoidaan uudelleen.

Jos kyseessä on virhe tai jos olet muuttanut mieltäsi, on sinun vastuullasi maksaa tuotteen palauttamisesta aiheutuvat postikulut.

Rahasi palautetaan muutaman päivän kuluessa peruutuksesta tai palautetun tilauksen vastaanottamisesta.

Mitä minun pitäisi tehdä, jos pakettini on epätäydellinen?

Olet tilannut useita tuotteita, mutta et ole saanut koko tilausta?

Tarkista ensin asiakastililtäsi, onko ilmoitettu toimitus ryhmitelty yhdeksi lähetykseksi vai erotettu useampaan pakettiin. Seuraa opasteita: "Oma tili"/"Omat tilaukset" ja valitse sitten kyseinen tilaus.

Jos toimitus ilmoitetaan yksittäisenä pakettina, tarkista pakettisi jakelijan läsnä ollessa, tee tarvittaessa varaus lähetysluetteloon ja ota valokuvia vastaanotetusta paketista ja ota sitten yhteyttä Mister-Autoon sähköpostitse asiakastilisi kautta. 
Tutkittuasi valituksesi sinulle voidaan tarjota puuttuvan tuotteen palauttamista tai hyvitystä. Tiimimme ilmoittavat sinulle joka tapauksessa, kun valituksesi tutkiminen on saatu päätökseen.

Mitkä ovat tuotteen palauttamisen aikarajat?

Jos olet tehnyt virheen valitessasi tuotteen tai muutat mielesi, voit tietenkin palauttaa sen: sinulla on 30 kalenteripäivää aikaa tilauksen vastaanottamisesta.

Jos kyseessä on Bölk-tuote, tämä aika pitenee 365 kalenteripäivään.

Voit palauttaa yhden tai useamman osan tai jopa koko tilauksen.

Ilmoitetaanko minulle, kun palautus myönnetään?

Sinulle ilmoitetaan sähköpostitse heti, kun Mister-Auto on antanut palautusmääräyksesi. Pankkien välisistä viiveistä johtuen kestää keskimäärin 5 työpäivää, ennen kuin varat ovat käytettävissä ostohetkellä käytettyyn maksutapaan liittyvällä pankkitilillä.

Palautus osan palauttamisen jälkeen suoritetaan paketin vastaanottamisen ja tarkastamisen jälkeen. Palautus kestää keskimäärin kymmenen päivää siitä, kun paketti on vastaanotettu varastossamme.
Tilauksen peruuttamisen yhteydessä pyydämme sinua odottamaan 2-3 päivää pyynnön lähettämisen jälkeen.

Mitä minun pitäisi tehdä, jos pakettini on vahingoittunut tai pilaantunut?

Ensinnäkin, älä epäröi tutustua usein kysyttyihin kysymyksiin Mitä vaiheita on noudatettava, kun vastaanotan tilaukseni?

Jos pakettisi esitetään sinulle vaurioituneena tai huonokuntoisena, tee varauksia ennen kuin otat sen vastaan tai kieltäydyt siitä. Sen jälkeen se palautetaan meille. Muista ilmoittaa siitä meille sähköpostitse asiakastilisi kautta.

Jos olet hyväksynyt tuotteen, varmista, että otat valokuvia paketista ja vastaanotetusta tuotteesta (tuotteista). Aloita sitten menettely tilauksen palauttamiseksi:

joko Mister-Auto.fi -sivuston asiakastilisi kautta.

tai Mister-Auton asiakaspalvelun kautta.

Saavatko tuotteesi oikeudellisen vaatimustenmukaisuustakuun?

Lainsäädännön mukaisesti kaikilla myytäviksi tarjoamillamme tuotteilla on lakisääteinen vaatimustenmukaisuustakuu ja lakisääteinen takuu piilevien vikojen varalta.

Näiden takuiden ansiosta voit 2 vuoden ajan saada virheellisen tai viallisen tuotteen vaihdetuksi tai hyvityksen.

Lisätietoja saat yleisistä myyntiehdoistamme.

Miten seuraan palautuksiani?

Oma palautus -välilehdelle pääset Myynnin jälkeinen palvelu -osiosta.

Se näkyy asiakastilisi kojelaudalla heti, kun palautusta on pyydetty.

Tällä sivulla voit pysyä ajan tasalla palautuksesi tilanteesta ja ladata hyvityslaskun.

Miten seuraan tuotteeni palautusta?

Jos olet käyttänyt prepaid-tarraa, palautetulla paketilla on seurantanumero, joka on nähtävissä relepisteesi verkkosivustolla.

Jos näin ei tapahdu, sinun on otettava yhteyttä valitsemaasi kuljetusliikkeeseen ja ilmoitettava seurantanumero, jonka he ovat antaneet sinulle palautushetkellä.

Kun tilauksesi on vastaanotettu, se näkyy asiakastilisi "Palautusluettelossa". Voit sitten seurata palautusmenettelyn etenemistä verkossa.

Miten peruutusoikeudesta voi hyötyä

Jos muutat mielesi, voit käyttää minkä tahansa ostoksen yhteydessä peruuttamisoikeutta, jota kutsutaan myös "rahat takaisin -takuuksi".

Mister-Autolla sinulla on 30 päivää aikaa käyttää tätä oikeutta artikkelin vastaanottamisesta ja 365 päivää kaikkien Bölk- ja Bpro-tuotteiden osalta.
Katso, miten tilaus palautetaan.

Muista ilmoittaa syy: ""En enää tarvitse tilattuja osia"" asiakastililläsi olevalla lomakkeella.

Miten voin seurata tuotteeni vaihtoa?

Sinulle ilmoitetaan sähköpostitse heti, kun rahdinkuljettaja on ottanut paketin haltuunsa.

Jos lähetät meille takaisin tuotteen, jonka Mister-Auto on suostunut korvaamaan, uusi lähetys tehdään vasta sen jälkeen, kun alkuperäinen tilauksesi on vastaanotettu ja tarkastettu.

Kadonneen tai sellaisen tilauksen korvaaminen, jota emme ole voineet ottaa takaisin, tapahtuu 2-3 päivän kuluessa. Sinulle ilmoitetaan sähköpostitse heti, kun uusi tilaus on luotu, eikä siitä aiheudu sinulle kustannuksia.

Tiedot palautuksesta käytetyn maksutavan mukaan

Maksu luottokortilla 

Hyvitys hyvitetään ostoksessa käytetylle luottokortille 1-3 päivän kuluessa. Varat ovat tililläsi 1-5 päivän kuluessa siitä, kun olet saanut palautussähköpostin.

Maksu pankkisiirrolla

Palautussumma hyvitetään pankkitilillesi 3-7 päivän kuluessa.

Maksu Paypalin kautta

Jos olet maksanut PayPalin kautta luottokortillasi, palautus hyvitetään ostoksessa käytetylle luottokortille. Rahat ovat tililläsi 1-5 päivän kuluessa siitä, kun olet saanut palautussähköpostin.  Jos olet maksanut PayPalin kautta pankkitililläsi ja/tai PayPal-saldollasi, palautussumma hyvitetään suoraan PayPal-saldollesi.

150 asiantuntijaa
valmiita auttamaan
sinua
Maksu useassa erässä
Toimitus
samana päivänä
Helppo 14 päivän
palautusoikeus
832d8e99543c9eb6058233655e7e90e0