Valikko Sulje
Peruuta

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET - Tilausta varten

Mitkä ovat toimitusvaihtoehdot?

Mister Auto tarjoaa sinulle useita toimitusvaihtoehtoja.

Kotiinkuljetus tai toimitus  postin jakelupisteeseen tuotteesta ja sijainnistasi riippuen.

Pakettisi ovat hyvissä käsissä, sillä Mister-Auto toimii luotettavien kuljetusliikkeiden kanssa (DPD, DHL Express).

Mikä on talletus?

Valmistajan palautettava osa: Ostettu osa on laitevalmistajien tiukkojen eritelmien mukaisesti kunnostama osa, joka on edullisempi mutta yhtä luotettava kuin uusi osa. Talletuksen määrä (X€) laskutetaan sinulta ostetun osan hinnan lisäksi.

Talletus palautetaan, kun palautat käytetyn osan. 

[Palautus on tehtävä samassa pakkauksessa kuin Mister-Auto-tilauksessa saatu uusi osa].

Vaihtovirtageneraattorit, kardaaniakselit, käynnistimet, jarrusatulat, ruiskutussuuttimet ja ohjaustehostimen pumput voidaan tarjota vakiovaihdossa. Tarkista Mister-Auto.fi -sivuston tuotekuvauksesta, onko kyseessä palautettava osa.

Myyntihinta sisältää talletuksen kustannukset. Se palautetaan, kun palautat käytetyn osan.

Mitä maksuvaihtoehtoja on saatavilla?

Mister-Auto tarjoaa sinulle useita maksuvaihtoehtoja, ja tie on täysin opastettu. 

Verkkosivustomme tarjoaa täysin turvallisen verkkomaksun luottokortilla, pankkisiirrolla tai Paypalilla. Voit myös valita pankkisiirron

Miten hyötyä ilmaisesta toimituksesta?

Ilmainen toimitus on saatavilla kampanjoidemme aikana tietyillä toimitustavoilla. Sitä voidaan soveltaa tiettyihin verkkoluettelossamme oleviin tuotteisiin. 

Voit myös hyödyntää tarjouksiamme käyttämällä mobiilisovellustamme. 

Muista tarkistaa voimassa oleviin tarjouksiin sovellettavat ehdot. 

Voiko minut toimittaa 24 tunnin kuluessa?

Sinut voidaan toimittaa 24 tunnin kuluessa tilauksesta, jos tilauksesi täyttää kaksi kriteeriä:

- Valitse osat, joiden kohdalla on merkintä "Lähetys tänään".

- Valitse pikatoimitustapa.

Pidä silmällä tiskiä, joka osoittaa jäljellä olevan tilausajan, kun kyseessä ovat osat, jotka on merkitty "Lähetys tänään"!

Pikatoimitus voidaan tehdä seuraavana päivänä kotiin tai yritykseen (alkaen 19,95 €)

Heti kun kuljetusliike on ottanut tilauksesi vastaan, sinulle ilmoitetaan pakettisi lähettämisestä ja sen toimitusnumerosta sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä.

Jos haluat seurata tilaustasi, tutustu lähetyksen seurantaan asiakastililläsi otsikon "Tilaukseni" alla. On kuitenkin mahdollista, että pakettisi seurantanumero on aktiivinen vasta 24-48 tunnin kuluttua.

Miten voin tutustua laskuihin?

Laskut ovat nähtävissä ja ladattavissa asiakastilisi "Omat tilaukset" -osiossa.

Mitkä ovat tuotteen palauttamisen aikarajat?

Jos olet tehnyt virheen valitessasi tuotteen tai muutat mielesi, voit tietenkin palauttaa sen: sinulla on 30 kalenteripäivää aikaa tilauksen vastaanottamisesta.

Jos kyseessä on Bölk-tuote, tämä aika pitenee 365 kalenteripäivään.

Voit palauttaa yhden tai useamman osan tai jopa koko tilauksen.

Mitkä ovat palautusmenettelyt?

Voit saada hyvityksen käyttämällä samaa maksutapaa, jota käytit tilauksessasi, tai siirtämällä hyvityksen summan Mister-Auton kassalle: voit valita tämän vaihtoehdon asiakasprofiilissasi. Jos olet käyttänyt kupongin, se aktivoidaan uudelleen.

Jos et vahvista valintaasi 24 tunnin kuluessa, summa siirretään automaattisesti pankkisiirtona.

Jos kyseessä on virhe tai jos muutat mielesi, sinun on maksettava tuotteen palauttamisesta aiheutuvat postikulut.

Rahasi palautetaan muutaman päivän kuluessa peruutuksesta tai palautetun tilauksen vastaanottamisesta.

Mitä teen, jos en ole saanut pakettiani?

Onko pakettisi myöhässä?

Tarkista asiakastilisi seurantatilanteesta, onko tilaus lähetetty vai onko se peruutettu.

 - Pakettisi on lähetetty, mutta arvioitu toimitusaika, joka ilmoitettiin sinulle paketin lähettämisen yhteydessä, ei ole vielä kulunut: sinun on odotettava tämän ajan umpeutumista ennen kuin otat yhteyttä Mister-Auton asiakaspalveluun. 

 - Pakettisi on lähetetty, mutta sinulle paketin lähettämisen yhteydessä ilmoitettu arvioitu toimitusaika on jo kulunut: voit ottaa yhteyttä Mister-Auton asiakaspalveluun ja pyytää tutkimaan asiaa rahdinkuljettajan kanssa. Pidämme sinut ajan tasalla ja teemme kaikkemme varmistaaksemme, että pakettisi toimitetaan mahdollisimman pian.

Miten voin hallita osiota "Tilaukseni"?

Tämä tila on tilausten todellinen kojelauta, jonka avulla voit tehdä seuraavia asioita

- seurata tilauksesi tilaa

- tietää tilauksen tilan klikkaamalla tilausnumeroa.

- seurata tilauksesi lähetystä klikkaamalla paketin numeroa.

- lataa laskusi

Miten otan yhteyttä asiakaspalveluun?

Mister-Auto auttaa sinua kaikissa asioissa.

Asiakastilisi avulla voit esittää kysymyksen verkossa "asiakaspalveluun"/"Kysy kysymystä" -osiossa.

Valitse sovelluksessamme Oma tili / Viestini / Esitä kysymys.

Onko sinulla teknistä tai yhteensopivuutta koskevaa kysymystä osasta?
Jotta voimme antaa tarkan vastauksen, pyydämme ilmoittamaan rekisterikilvenne numeron.

Miten voin peruuttaa tilaukseni?

Teitkö virheen tai muutitko mieltäsi? Tämä on sinun oikeutesi.

Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä Mister-Auton asiakaspalveluun tilauksen peruuttamiseksi, jos tilauksen tila sallii sen.

Jos tila ei salli sitä, sinua pyydetään kieltäytymään toimituksesta palautusta ja hyvitystä varten.

Miten kirjaudun asiakastililleni?

Napsauta tietokoneellasi näytön oikeassa yläkulmassa olevaa "Oma tila" -painiketta päästäksesi asiakastilillesi.

Napsauta mobiilisovelluksessamme näytön vasemmassa yläkulmassa olevaa "Oma tili" -valikkoa.

Voit kirjautua asiakastilillesi tilin luomisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoitteen ja salasanan avulla.

Voit myös muodostaa yhteyden PayPal-tilisi tai Facebookin kautta (vain tietokoneella). Jos haluat seurata vieraana tehtyä tilausta, käytä tilauksen tekemisen yhteydessä rekisteröityä sähköpostiosoitettasi ja tilausnumeroa, joka ilmoitettiin sinulle sähköpostitse heti maksun jälkeen.


Unohditko salasanasi? Klikkaa "Unohditko salasanasi" ja syötä sähköpostiosoitteesi. Saat linkin, joka on voimassa 24 tuntia ja jonka avulla voit vaihtaa sen ja käyttää tilitietojasi uudelleen.

Voinko saada apua tilaukseni kanssa?

Haluaisitko apua tilauksen tekemisessä verkossa? Asiakaspalvelukeskus on avoinna maanantaista perjantaihin klo 10-16.

Asiakaspalvelukeskus jäsenet voivat antaa sinulle tietoa sivustolla esitellyistä tuotteista ja opastaa sinua tilauksen vaiheissa. Voit myös tehdä tilauksen suoraan puhelimitse täysin turvallisesti.

Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä numerossa 0753-252996 Maanantaista Perjantaihin 10 ja 16 välisenä aikana (paikallispuhelun hinta).

Asiantuntijamme auttavat sinua teknisissä valinnoissasi. Jos sinulla on epäilyksiä diagnoosista tai monimutkaisten osien purkamis- ja kokoamismenetelmistä, suosittelemme, että kysyt neuvoa autoalan ammattilaiselta, ennen kuin teet tilauksen sivustollamme.

Miten voin seurata palautustani?

Sinulle ilmoitetaan sähköpostitse heti, kun Mister-Auto on antanut palautusmääräyksesi. Pankkien välisistä viiveistä johtuen kestää keskimäärin 5 työpäivää, ennen kuin varat ovat käytettävissä ostohetkellä käytettyyn maksutapaan liittyvällä pankkitilillä.

Palautus osan palautuksen jälkeen tehdään sen jälkeen, kun palautettu paketti on vastaanotettu ja tarkastettu varastossamme. Palautus kestää keskimäärin kymmenen päivää siitä, kun paketti on vastaanotettu varastossamme.
Tilauksen peruuttamisen yhteydessä pyydämme sinua odottamaan 2-3 päivää pyynnön lähettämisen jälkeen.

Mitä minun pitäisi tehdä, jos pakettini on epätäydellinen?

Olet tilannut useita tuotteita, mutta et ole saanut koko tilausta?

Tarkista ensin asiakastililtäsi, onko ilmoitettu toimitus ryhmitelty yhdeksi lähetykseksi vai erotettu useampaan pakettiin. Seuraa opasteita: "Oma tili"/"Omat tilaukset" ja valitse sitten kyseinen tilaus.

Jos toimitus ilmoitetaan yksittäisenä pakettina, tarkista pakettisi jakelijan läsnä ollessa, tee tarvittaessa varaus lähetysluetteloon ja ota valokuvia vastaanotetusta paketista ja ota sitten yhteyttä Mister-Autoon sähköpostitse asiakastilisi kautta. 
Tutkittuasi valituksesi sinulle voidaan tarjota puuttuvan tuotteen palauttamista tai hyvitystä. Tiimimme ilmoittavat sinulle joka tapauksessa, kun valituksesi tutkiminen on saatu päätökseen.

Mitä minun pitäisi tehdä, jos pakettini on vahingoittunut tai pilaantunut?

Ensinnäkin, älä epäröi tutustua usein kysyttyihin kysymyksiin Mitä vaiheita on noudatettava, kun vastaanotan tilaukseni?

Jos pakettisi esitetään sinulle vaurioituneena tai huonokuntoisena, tee varauksia ennen kuin otat sen vastaan tai kieltäydyt siitä. Sen jälkeen se palautetaan meille. Muista ilmoittaa siitä meille sähköpostitse asiakastilisi kautta.

Jos olet hyväksynyt tuotteen, varmista, että otat valokuvia paketista ja vastaanotetusta tuotteesta (tuotteista). Aloita sitten menettely tilauksen palauttamiseksi:

joko Mister-Auto.fi -sivuston asiakastilisi kautta.

tai Mister-Auton asiakaspalvelun kautta.

Miten maksan pankkisiirrolla?

Pankkisiirrolla maksaminen on yksi Mister Auton tarjoamista maksuvaihtoehdoista. Jos päätät maksaa pankkisiirrolla, ilmoitamme sinulle tilinumeron, jolle maksu tehdään. On suositeltavaa merkitä muistiin pankkisiirron tunnus.

Tilauksesi käsitellään, kun maksusi on vastaanotettu. Huomioithan, että pankkisiirrolla suoritettavan maksun keskimääräinen maksuaika on 3-5 päivää. Ajattele sitä, että ota se huomioon pakettisi toimitusajassa!

Miten maksaa yhdellä klikkauksella?

Kiire tilata helposti? Vaihtoehto pankkikorttisi muistamiseen on tehty sinua varten. Sitä tarjotaan sinulle tilausprosessin aikana: klikkaa vain valintaruutua ""Muista korttini tulevaa tilausta varten"" ja tulevat ostoksesi tehdään yhdellä klikkauksella. Yhteistyökumppanimme Adyen tallentaa pankkitietosi turvallisesti. He käyttävät salaustekniikoita, jotka ovat eri pankkisäädösten mukaisia.

Tulevien maksutapahtumien turvallisuuden vahvistamiseksi sinulta kysytään vain yksi tieto: visuaalisen kryptogrammin vahvistus (merkitty luottokorttisi kääntöpuolelle).

Jos haluat palata takaisin ja poistaa nämä tiedot, siirry asiakastilillesi / Omat maksutavat.

Kuinka vakiotoimitus toimii?

Vakiotoimitus toimii kotiisi tai yritykseesi 48 tunnin sisällä alkaen 9,95 €.

Heti kun varustamo hyväksyy tilauksesi, saat ilmoituksen pakettisi lähetyksestä ja sen seurantanumerosta sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä. Jos haluat seurata tilaustasi, tarkista lähetysseuranta asiakasalueeltasi kohdasta "Omat tilaukset".

Miten teen tilaukseni verkossa?

Oikean autonosan tilaaminen ajoneuvoosi on helppoa!

Kirjoita rekisterinumerosi tai valitse pudotusvalikoista ajoneuvosi merkki, malli ja moottori.

Tarvitsetko apua osan valinnassa? Älä epäröi tutustua neuvonta-asiakirjoihimme.


Lopuksi, ostoprosessi on yksinkertainen:

- lisää tuotteesi koriin,

- Vahvista korisi,

- Valitse toimitustapa 24 tunnin tai 48-72 tunnin kuluessa,

- Käytettävissä on useita maksutapoja: luottokortti, PayPal tai pankkisiirto.


Voit tehdä tilauksen kirjautumalla asiakastilillesi. Sinulla ei ole asiakastiliä? Tämä ei ole este, voit tilata vieraana.

Saat tilausvahvistussähköpostin ja seurantasähköpostin heti, kun paketti on lähetetty.

Miten kysyä teknistä kysymystä tai yhteensopivuutta koskevaa kysymystä osasta?

Asiakastilisi avulla voit esittää kysymyksen verkossa "Asiakaspalvelu"/"Kysy kysymystä" -osiossa.

Onko sinulla teknistä tai yhteensopivuutta koskevaa kysymystä osasta?

Jotta voimme antaa tarkan vastauksen, pyydämme ilmoittamaan rekisterikilvenne numeron.

Millaisia osia voin löytää?

Etsitkö parasta varaosavalikoimaa? Mister-Auto tarjoaa sinulle yli 300 000 auton osan ja tarvikkeen valikoiman.

Saatavilla on tuotteita yli 90 laitevalmistajalta. Tarjoamme parhaat merkit (BOSCH, Valeo, Castrol, SKF, TRW, Monroe, Contitech, Luk, Purflux...). Sekä uusia alkuperäisiä varaosia yli 50 autonvalmistajalta (Peugeot, Citroën, Renault, Audi, Ford, BMW, Mercedes, Nissan...).

Kaikki Mister-Autossa saatavilla olevat varaosat ovat hyväksyttyjä ja eurooppalaisten laatu- ja turvallisuusstandardien mukaisia.

Tutustu yksinoikeudella Mister-Auto.fi :ssä Bölk ja Bpro varaosavalikoimaamme: uusia autonosia tiukemmallekin budjetille!

Löydänkö käytettyjä osia Mister-Autosta?

Mister-Auto tarjoaa sinulle alkuperäisiä käytettyjä autonosia yhteistyökumppaninsa B-Partsin kanssa.

Mister-Auto on tehnyt yhteistyötä B-Partsin kanssa tarjotakseen sinulle laajan valikoiman tuotteita, jotka täydentävät Mister-Auton luetteloa. 
Käytössäsi on yli 4 500 000 alkuperäisen käytetyn valmistajan varaosaluettelo. 
Kaikilla osilla on jopa 12 kuukauden takuu! Kori, valaistus, elektroniikka: Löydät tarvitsemasi osan.

Miksi en voi joskus valita toimitustapaani?

Joidenkin tuotteiden volyymin tai luonteen vuoksi tavarantoimittajat toimittavat osan tuotteista suoraan omien kuljetusyhtiöidensä kautta.

Tilauksesi siis lähetetään, mutta toimitustavan valitsee toimittaja.

Lisäksi joitakin tuotteita ei voida toimittaa postinpisteisiin, kuten renkaita, liian suuria tai liian painavia tuotteita.

150 asiantuntijaa valmiita auttamaan sinua
Maksu useassa erässä
Toimitus
samana päivänä
Helppo 14 päivän
palautusoikeus
832d8e99543c9eb6058233655e7e90e0