Mister Auto tarjoaa sinulle useita toimitusvaihtoehtoja.
Kotiinkuljetus tai postin jakelupisteeseen tuotteesta ja sijainnistasi riippuen.
Pakettisi ovat hyvissä käsissä, sillä Mister-Auto toimii luotettavien kuljetusliikkeiden (DHL, DHL Express) kanssa.
Heti kun kuljetusliike on ottanut tilauksesi vastaan, sinulle ilmoitetaan pakettisi lähettämisestä ja sen toimitusnumerosta sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä. Pakettisi on sitten matkalla!
Voit seurata tilauksesi edistymistä siirtymällä kuljetusliikkeen verkkosivustolle lähetyssähköpostissa saamallasi viitenumerolla. Tiedoksi, että se on aktiivinen 24-48 tuntia sen antamisen jälkeen.
Seuranta on nähtävissä myös asiakastililläsi otsikon "Tilaukseni" alla.
Tarkista toimitusajat tilauksen yhteydessä valitun toimitustavan mukaan, äläkä epäröi ilmoittaa Mister-Auton asiakaspalveluun poikkeuksellisen pitkästä viivästyksestä ilmoittamalla meille tilausnumerosi.
Puhelimitse numerosta 0753-252996 Maanantaista Perjantaihin 10 ja 16 välisenä aikana
(paikallispuhelun hinta).
sähköpostitse yhteystietotilamme kautta
Jos haluat, että tuotteet toimitetaan paikalliseen postin jakelupisteeseen.
Heti kun myyjä vastaanottaa tilauksesi, saat sähköposti- tai tekstiviestin, jossa sinua pyydetään noutamaan tilaus.
U hebt een beperkte tijd om uw pakket op te halen, die verschilt per vervoerder. Het is in de orde van 5 tot 10 werkdagen
Muista ottaa mukaan henkilöllisyystodistus. Jos et ole tavoitettavissa, kolmas osapuoli voi noutaa paketin puolestasi valtakirjan ja kopion henkilöllisyystodistuksestasi kanssa.
Tiedoksi: käynnistysakkuja, renkaita, liian tilaa vieviä tai liian painavia tuotteita ei voida toimittaa jakelupisteeseen.
Ilmainen toimitus on saatavilla kampanjoidemme aikana tietyillä toimitustavoilla. Sitä voidaan soveltaa tiettyihin verkkoluettelossamme oleviin tuotteisiin.
Voit myös hyödyntää tarjouksiamme käyttämällä mobiilisovellustamme.
Muista tarkistaa voimassa oleviin tarjouksiin sovellettavat ehdot.
Sinut voidaan toimittaa 24 tunnin kuluessa tilauksesta, jos tilauksesi täyttää kaksi kriteeriä:
- Valitse osat, joiden kohdalla on merkintä ""Toimitetaan tänään"".
- Valitse pikatoimitustapa.
Pidä silmällä tiskiä, joka osoittaa jäljellä olevan tilausajan, kun kyseessä ovat osat, jotka on merkitty "Toimitettu tänään"!
Pikatoimitus voidaan tehdä seuraavana päivänä kotiin tai yritykseen (alkaen 19,95 € ).
Heti kun kuljetusliike on ottanut tilauksesi vastaan, sinulle ilmoitetaan pakettisi lähettämisestä ja sen toimitusnumerosta sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä.
Jos haluat seurata tilaustasi, tutustu lähetyksen seurantaan asiakastililläsi otsikon "Tilaukseni" alla. On kuitenkin mahdollista, että pakettisi seurantanumero on aktiivinen vasta 24-48 tunnin kuluttua.
Teitkö virheen tai muutitko mieltäsi? Tämä on sinun oikeutesi.
Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä Mister-Auton asiakaspalveluun tilauksen peruuttamiseksi, jos tilauksen tila sallii sen.
Jos tila ei salli sitä, sinua pyydetään kieltäytymään toimituksesta palautusta ja hyvitystä varten.
Onko pakettisi myöhässä?
Tarkista asiakastilisi seurantatilanteesta, onko tilaus lähetetty vai onko se peruutettu.
- Pakettisi on lähetetty, mutta arvioitu toimitusaika, joka ilmoitettiin sinulle paketin lähettämisen yhteydessä, ei ole vielä kulunut: sinun on odotettava tämän ajan umpeutumista ennen kuin otat yhteyttä Mister-Auton asiakaspalveluun.
- Pakettisi on lähetetty, mutta sinulle paketin lähettämisen yhteydessä ilmoitettu arvioitu toimitusaika on jo kulunut: voit ottaa yhteyttä Mister-Auton asiakaspalveluun ja pyytää tutkimaan asiaa rahdinkuljettajan kanssa. Pidämme sinut ajan tasalla ja teemme kaikkemme varmistaaksemme, että pakettisi toimitetaan mahdollisimman pian.
Olet tilannut useita tuotteita, mutta et ole saanut koko tilausta?
Tarkista ensin asiakastililtäsi, onko ilmoitettu toimitus ryhmitelty yhdeksi lähetykseksi vai erotettu useampaan pakettiin. Seuraa opasteita: "Oma tili"/"Omat tilaukset" ja valitse sitten kyseinen tilaus.
Jos toimitus ilmoitetaan yksittäisenä pakettina, tarkista pakettisi jakelijan läsnä ollessa, tee tarvittaessa varaus lähetysluetteloon ja ota valokuvia vastaanotetusta paketista ja ota sitten yhteyttä Mister-Autoon sähköpostitse asiakastilisi kautta.
Tutkittuasi valituksesi sinulle voidaan tarjota puuttuvan tuotteen palauttamista tai hyvitystä. Tiimimme ilmoittavat sinulle joka tapauksessa, kun valituksesi tutkiminen on saatu päätökseen.
Ensinnäkin, älä epäröi tutustua usein kysyttyihin kysymyksiin Mitä vaiheita on noudatettava, kun vastaanotan tilaukseni?
Jos pakettisi esitetään sinulle vaurioituneena tai huonokuntoisena, tee varauksia ennen kuin otat sen vastaan tai kieltäydyt siitä. Sen jälkeen se palautetaan meille. Muista ilmoittaa siitä meille sähköpostitse asiakastilisi kautta.
Jos olet hyväksynyt tuotteen, varmista, että otat valokuvia paketista ja vastaanotetusta tuotteesta (tuotteista). Aloita sitten menettely tilauksen palauttamiseksi:
joko Mister-Auto.fi -sivuston asiakastilisi kautta.
tai Mister-Auto asiakaspalvelun kautta
Tilaustesi tilaukset näkyvät asiakastililläsi. Jos et ole saanut tilausta, jonka ilmoitetaan olevan "toimitettu", sinun on ensin tarkistettava, ettei pakettiasi ole jätetty naapurin taloon tai luovutettu asuinpaikkasi talonmiehelle.
Jos pakettisi ei ole luovutettu kolmannelle osapuolelle, on sinun vastuullasi ilmoittaa siitä Mister-Auton asiakaspajalle. Aloitamme tutkimuksen rahdinkuljettajan kanssa ja pyydämme sinulta tarvittaessa todistuksen toimitusriidasta.
Jos paketti todetaan kadonneeksi, sinun on vahvistettava, haluatko, että paketti lähetetään uudelleen (maksutta) vai että tilaus palautetaan.
Joidenkin tuotteiden volyymin tai luonteen vuoksi tavarantoimittajat toimittavat osan tuotteista suoraan omien kuljetusyhtiöidensä kautta.
Tilauksesi siis lähetetään, mutta toimitustavan valitsee toimittaja.
Lisäksi joitakin tuotteita ei voida toimittaa relepisteisiin, kuten renkaita, liian suuria tai liian painavia tuotteita.
Pidämme kunnia-asianamme, että tilauksesi lähetetään mahdollisuuksien mukaan yhtenä pakettina.
On kuitenkin joitakin poikkeuksia, jotka pakottavat meidät toimittamaan useammassa paketissa:
tilauksesi ei mahdu yhteen pakettiin, vaan tarvitset useita paketteja.
tilauksesi sisältää tuotteita eri toimittajilta tai eri toimitusajoin.
Jos vastaanotat tilauksen, joka vaikuttaa epätäydelliseltä, tarkista ensin "Oma tili / Omat tilaukset" -osiosta, onko tilaus lähetetty useammassa paketissa.
Jos osoitteesi on puutteellinen, jos olet poissa toimitushetkellä tai jos et ole noutanut pakettia määräajassa, kuljetusliike palauttaa tilauksesi meille.
Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä Mister-Auton asiakaspalveluun ja ilmoittamaan tilausnumerosi. Tämän jälkeen voit valita, haluatko, että tuote palautetaan sinulle vai haluatko, että sinulle korvataan osan hinta.
Heti kun olemme saaneet palautetun paketin, Mister-Auto ilmoittaa sinulle sähköpostitse, että pyyntösi on käsitelty.
Jos haluat, että tuote lähetetään sinulle takaisin, sinulle lähetetään uusi seurantanumero sähköpostitse ja asiakastilillesi.
Voit pyytää jotakuta noutamaan pakettisi puolestasi vaihtopisteestä. Tätä varten heidän on esitettävä noutohetkellä seuraavat tiedot
valokopio henkilötodistuksesta
valtakirja, jolla todistetaan, että kyseinen henkilö on valtuutettu noutamaan pakettisi.
tilausnumerosi tai pakettisi numero.
Mister-Auton asiakastyöpaja ilmoittaa sinulle sähköpostitse tilauksesi vahvistuksesta heti, kun maksu on vastaanotettu.
Huomaathan, että saatamme pyytää sinulta lisätietoja varmistaaksemme tilauksesi oikeellisuuden ja välttyäksemme siten hankaluuksilta.
Asiakastililläsi, otsikon "Tilaukseni" alla, on GPS-järjestelmä, jonka avulla voit seurata maksujasi.
Huomaa, että tilauksen yhteydessä valittu maksutapa voi aiheuttaa vahvistusviiveen. Tämä koskee erityisesti pankkisiirtoja.
Saat vahvistussähköpostin heti, kun maksusi on vahvistettu. Tilauksesi tila muuttuu tämän jälkeen tilaksi "valmistelussa".
Mister Auto tekee kaikkensa varmistaakseen sivustolla esiteltyjen tuotteiden saatavuuden. Jos tuote ei kuitenkaan ole saatavilla tilauksen tekemisen jälkeen, sinulle ilmoitetaan peruutuksesta mahdollisimman pian.
Voit saada korvauksen sillä maksutavalla, jota käytit tilausta tehdessäsi","
Ota aikaa tarkistaa pakkauksen kunto ja sisältö.
Jos paketti toimitetaan ilman allekirjoitusta tai jos pakkaus ja/tai sisältö on vahingoittunut, on ehdottomasti otettava valokuvia, jotka todistavat paketin kunnon vastaanottamisen yhteydessä.
Jos paketti toimitetaan allekirjoituksella, tarkista paketin sisältö ennen allekirjoittamista, jos se on vahingoittunut, ja selitä varauksesi rahdinkuljettajan lähetysluettelossa. Ole varovainen, pelkkä maininta ""pakkauksen purkamisesta riippuen"" ei riitä, vaan mahdolliset vahingot on mainittava selvästi.
Jos tavara on selvästi vahingoittunut, voit kieltäytyä paketista ja ilmoittaa siitä meille, jotta voimme ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin palautetun paketin vastaanottamisen jälkeen.
Mene asiakastilillesi, osioon "Tilaukseni" seuraamaan tilauksesi valmistelua.
Jokaisen tilauksesi validointi-, valmistelu- tai lähetystilanne ilmoitetaan, voit seurata sitä reaaliajassa!