Puhelinneuvojamme ovat valmiina auttamaan Maanantaista Perjantaihin 10.00 ja 16.00 välisenä aikana Soita 0753-252996 (kansallinen puhelu hinta) ja saat :
Tilaa verkosta 24 tuntia vuorokaudessa, 7 päivää viikossa.
Tärkeää :
Harvoja poikkeuksia lukuunottamatta myymme vain sivustolla lueteltuja tuotteita...
Älä siis kysy meiltä muista osista: (moottori, vaihteisto, korin osat, sisustuksen osat jne.)
Vaikka neuvojamme ovatkin autonosien asiantuntijoita, he eivät voi ratkaista monimutkaisia teknisiä ongelmia puhelimitse.
Jos sinulla on epäilyksiä mekaanisen ongelman selvittämisestä tai sinulla ei ole työkaluja tai osaamista tiettyjen osien irrottamista/asennusta varten, suosittelemme, että pyydät apua autoalan asiantuntijalta ennen kuin tilaat sivustoltamme.
Voit seurata tilausta milloin tahansa omalla asiakastililläsi (napsauta sivun oikeassa yläkulmassa olevaa Asiakastili-linkkiä).
Tilauksellasi voi olla jokin seuraavista statuksista :
Tilauksellasi voi myös olla jokin seuraavista statuksista :
Näissä tapauksissa asiakaspalvelumme lähettää sinulle sähköpostia, jossa he pyytävät lisätietoa tai ottamaan heihin yhteyttä.
Asiakkaat voivat palauttaa tuotteet tai peruuttaa tilauksensa. Peruutus tulee tehdä lähettämällä sähköpostia tai soittamalla Yritykseen 30 päivää kuluessa tuotteiden toimituksesta, tai 365 päivää sisällä Bölk ja Bproauto merkkituotteille (allekirjoitus kuljetusliikkeen toimitusvahvistuksessa toimii tositteena toimituspäivästä).
Jotta Yritys voi hyväksyä palautetut tuotteet, asiakkaan tulee toimia seuraavasti :
Kun palautettu osa vastaanotetaan, asiakkaalle hyvitetään sen hinta alkuperäistä maksutapaa käyttäen.
Tärkeää :
Jotta palautus voidaan hyväksyä, on tärkeää, että :
Sen jälkeen, kun olet vastaanottanut uuden osasi, vanha osa ja palautuslomake täytyy palauttaa meille. Löydät lomakkeen asiakastililtäsi sivustoltamme.
Kun olemme vastaanottaneet osasi, rahasi palautetaan alkuperäistä maksutapaasi käyttäen.
Osat, joilla on pantti, täytyy palauttaa uuden tuotteen alkuperäisessä laatikossa.
Osat, joilla on pantti, täytyy palauttaa 30 päivässä uuden tuotteen toimituksesta. Kun tämä aika on kulunut, emme valitettavasti enää voi hyvittää panttiasi.
Pantti voidaan hyvittää vain kokonaisista ja vahingoittumattomista osista.